Ben 10 – piosenka

Mały chłopak na tym świecie
główną rolę gra,
bo ma kosmiczną bransoletę,
zegar na sto dwa.
Przez krótki moment, jedną chwilę,
zdobył super siłę
Ben Ten
Ben Ten
Ben Ten
Gdy od niechcenia
twarze zmienia,
wije się jak wąż,
to nie odgadniesz,
kiedy nagle
znowu ruszy w pląs.
Kosmici tłumnie się zjawili,
kryje się za nimi
Ben Ten
Ben Ten
Ma w sobie magię
i dziwną moc,
jak wielka gwiazda
rozjaśnia noc.
Nie bój się, kolego
i z nami chodź,
bo na tej ziemi
w jawę zmieni
każdy sen
Ben Ten
Ben Ten

Explore posts in the same categories: Tekst

Tagi: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 komentarzy w dniu “Ben 10 – piosenka”

  1. Stanik Says:

    a nie ma ktoś po polsku piosenki?? prosił bym na e maila z Góry dziękuje:)

  2. Han Jones Says:

    odpowiedź do „stanika” – to jest piosenka PO POLSKU! A ogólnie to piosenka mi się przydała.

  3. igor Says:

    orginał dzięki pa********

  4. Anuś Says:

    Fajnie Ze jest tu tekst piosenki. Wreszcie znalazłam to. I bardzo sie ciesze. kto z was oglądał film Ben10 ??

  5. Ktoś Says:

    ej kto wie jaka jest prawda.Tam śpiewają : to nie odgadniesz kiedy nagle znowu ruszy w pląs czy prąd? Bo ja myśle że prąd a moja siostra że pląs.Posłuchajcie se dokładnie piosenki na http://matialek.wrzuta.pl/audio/pFsKliNuRY/ben_10_-_piosenka_poczatkowa_z_podwojnym_echem Prosze o odpowiedż

  6. tt Says:

    ‚w pląs”

  7. Inferno Says:

    Masz rację tt, już poprawiłem. Jak jest link do YouTube, to się pojawia filmik, a w komentarzach jest wtedy bug, więc usunąłem. Ten sam filmik możecie obejrzeć w sekcji „Intra kreskówek”. Proszę na przyszłość, żebyście nie dawali linków do YouTube w komentarzach.

  8. Szara Metria Says:

    Przydała mi się ta piosenka, dziękuję za wrzucenie jej słów tutaj😉


Skomentuj

