Kim Kolwiek – czołówka

Może mnie z widzenia znasz,
choć jak wicher gnam na czas.
Jestem przecież jedną z was.
Kim Kolwiek
Kiedy ci pomocy brak,
biegnę jak na skrzydłach,
bo ryzyka kocham smak.
Nie stój samotnie
w pustym oknie,
wezwij mnie,
daj mi znak.
Kim Kolwiek
Dzwoń, nie czekaj,
wyskoczę daleko,
ja usłyszę twoje SOS,
a jeśli czas ucieka
kod z adresem wyślij SMS-em.
Zadzwoń teraz,
jestem i odbieram.
Co dzień z losem gram,
z całym światem gram.
Ze mną nikt w potrzebie
nie zostanie sam.
Jestem już blisko
i dam z siebie wszystko,
więc wołaj mnie,
napisz lub dzwoń.
Kim Kolwiek
(No i jak jest?)
kod z adresem wyślij SMS-em.

Explore posts in the same categories: Tekst

Tagi: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 komentarzy w dniu “Kim Kolwiek – czołówka”

  1. Inferno Says:

    OK, „no i jak jest” było już w tekście, drugiego „z całym światem gram” nie dodałem, bo to tylko w tle idzie, „ooh-yee-yeeah” to rozpoczęcie, którego nie warto dodawać, a „pod” na „kod” już zmieniam.

  2. Inferno Says:

    Sorry, twój komentarz wysłał się 2 razy i go niechcący usunąłem. Przepraszam. Dla tych, co go nie widzieli, mówię, że był od „Bazooki” i zawierał małą korektę tekstu czołówki.


Skomentuj

